با همه حس های بدی که دارم هنور رندگی جریان دارد! اگرچه اصن اونجوری که می خوام نیست ولی این نیز بگذرده دیگه :/
دیشب بعد از دعوا (!) با خواهر گرام، تصمیم گرفتم به مدت یک ماه تنبیهش کنم، اگر چه دلم اونقد طاقت نمیاره ولی دو هفته رو که میتونم دیگه، به هر حال باید ادب شه...
امروز یه فیلم دیدم به اسم The Thiing، اگرچه اصلا قرار نبود احساسی باشه ولی چند بار اشکمو درآورد، هم اولش هم آخرش! خدا رو شکر تنها بودم تو خونه، خلاصه باید به حالی هم به غدد اشکی مون بدیم دیگه :دی
نمیدونم چرا بیشتر از همیشه حس می کنم افمیناسی دارم :/ - - - از ذکر جزئیات معذوریم!
پدر گرام بالاخره دیشب نتیجه ی آزمونو پرسید! اگر چه پرسیدن و نپرسیدنش هیچ تاثری بر روند کار نداره ولی خوب خواست بگه منم هستم...
Yo The-Future-Me, Hello,
If You're just reading this post it means The-Future-Me who is still The-Old-U hasn't deleted the blog neither the post.
I know U've changed a lot, may U delete this post, but please don't bcz The-Future-U will be sad if U do!
AnyWay, This post is written to tell ya that If U still aren't happy at the moment which U read the post, U better just Sui****.
Yours Truly,
The-Oldest-U.
ما را در سایت أنا حسینٌ ثار الله دنبال میکنید
برچسب: زندگی جریان دارد,زندگی جریان دارد به انگلیسی,زندگی جریان دارد arasbaran57, نویسنده: بازدید: 114