دیروز روز خوبی بود! نمیدونم، شاید هم نبود!
حرفای صفا مثل خوره تو مخمه! هم راست می گفت، هم قابل قبول نبود، از اون واقعیت های تلخ جامعه مون که باید باهاش کنار میومدم! از اون تناقض های حرفای خودش! به طور خلاصه بهم گفت پسرجان خرخونی نکنی قبول نمیشی دیگه، همین! بعدش با گاسوم رفتیم به پیاده روی یکشنبه ها، یکشنبه هایی که اکثرا گاسوم اونا رو لغو میکنه! نمیدونم چی شد ولی این هفته اومد، با اینکه از شدت درد آزمون جمعه رو نیومد ولی پیاده روی رو اومد، که البته منم خوشحال شدم D:
ادامه مطلب أنا حسینٌ ثار الله...
ما را در سایت أنا حسینٌ ثار الله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت: 16:26