با عجله

خرید بک لینک
اگه با همین سرعتی که این پست رو تایپ می کنم تو مسابفه دو می دویدم، اول می شدم! بس که سرم شلوغه و باید بدوم!
خلاصه اینکه خدا جواب xxx ناله هامون رو داد و یه بارون مشتی بارید! بارون دیشب خجالتی بود، نصف شبی بارید که کسی نبینه، امشب اما بارون بی حیا بود، ریخت رو سر و صورتمون، لبامونو خیس کرد و موهامونو نوازش کرد، اینقدر هم شدید بود که آب از کلاهم چکه می کرد، واقعا باحال بود! همچین بارونی تا حالا تو این شهر ندیده بودم، مرسی خدا :)
+ چقدر یهو همه پست گذاشتند، فردا تک تک رو میخونم :))
بای.
أنا حسینٌ ثار الله...

ما را در سایت أنا حسینٌ ثار الله دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 30 بهمن 1395 ساعت: 19:33

صفحه بندی