بعد از زلزله ی 6 ریشتری و بیش از صد پس لرزه ی ترسناکش در بیخ گوشمان (ما از مشهدیا به سفیدسنگ نزدیک تریم) و یک شب تحمل کردن سرما و خوابیدن بیرون از خانه و ترک برداشتن خانه مان از 8 نقطه و ده ها پیامِ «حالت چطوره؟» و «زنده ای؟» و «میگن عزرائیل اومده، جاخالی دادی؟» و...! مفتخرم اعلام کنم هنوز زنده ام :)
با عرض پوزش از همه ی عزیزان و جگرگوشگان و دل بندان، بزرگ و کوچکشان، بابت ناپدید شدن ناگهانی ام که البته فکر نکنم برای کسی مهم باشه! میخوام بگم تاریخ انقضای متـ ـین سر رسیده! دنبال یه شخصیت جدید میگردم! فعلا یه اسم خیلی خاص انتخاب کردم ولی در مورد ادامه فعالیت در بلاگ به شک افتادم!
اگر کسی اسم و آدرس جدیدمو خواست بهش میدم، ولی کلا فعالیت چندانی نخواهم داشت! و به احتمال زیاد تغییر شیوه میدم! تا ببینم چی میشه
+ بخش دوم گلگی ها از سر نزدن به وبلاگ هاست که خوب کاملا هم به جاست! ولی واقعا کاری از دستم بر نمیاد، امیدوارم دوستای خوب و دوست داشتنی م ناراحت نباشن!
++ یه روز خوب میاد! دلم روشنه...
ما را در سایت أنا حسینٌ ثار الله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182