پنج بار این پست رو نوشتم و پاکیدم -_-
پنج دقیقه وقت هواخوری دارم و باید زود تند سریع پست رو نوشته و مکان رو ترک کنم وگرنه سرزندان بان (پدر گرام) با باتوم ازم پذیرایی می کنه!
آقا تا دو هفته بعد کنکور و از دو هفته قبل اعلام نتایج هر نوع بحث و صحبتی در مورد کنکور ممنوع!
اگه یه کنکوری دیدین با حرفای دل سوزانه یا شوخی های دوستانه نمک رو زخمش نپاشین، خودش به اندازه ی کافی داره درد می کشه...
#درددل_های_یک_کنکوریِ_بدبختِ_بیچارۀ_فلک_زدۀ_آسمان_جُلِ_خاک_بر_سرِ_اُف_بر_وِی
این پست از حسین فراموش نشه: از سخت ترین روزها
این هم لینک دانلود ویدئوی حسین: دانلود
اگه حال ندارین پستشو بخونین لا اقل ویدئو رو ببینید.
+ کامنت ها بازه، حواستون باشه دستتون بخوره من نیستم پاک کنم
ما را در سایت أنا حسینٌ ثار الله دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 320