از این لحظه رسما وبلاگ نویسی بنده شروع شد!
یه مدتی بود دنبال پزشکا و دانشجو های پزشکی در فضای مجازی می گشتم، کلی گشتم و گشتم اما نه بین وبلاگ نویس ها و نه بین تلگرامی ها و اینستایی ها و فیسبوکی ها و... کسی یافت نشد!!!
تا اینکه به لطف حاجی تد جون (!) یه وبلاگ دانشجوی پزشکی پیدا کردم، کامنتاشو نیگاه کردم و به به!؟
لونه شون رو پیدا کردم D:
همین دیگ! امیدوارم روزای خوبی باهاشون سر کنیم :)
تا مطلب بعدی مواظب خودتون باشین عزیزان!
ما را در سایت أنا حسینٌ ثار الله دنبال میکنید
برچسب: کم کم شروع به مردن میکنی, نویسنده: بازدید: 121