کم کم شروع کنم دیگ!

خرید بک لینک

از این لحظه رسما وبلاگ نویسی بنده شروع شد!

یه مدتی بود دنبال پزشکا و دانشجو های پزشکی در فضای مجازی می گشتم، کلی گشتم و گشتم اما نه بین وبلاگ نویس ها و نه بین تلگرامی ها و اینستایی ها و فیسبوکی ها و... کسی یافت نشد!!!

تا اینکه به لطف حاجی تد جون (!) یه وبلاگ دانشجوی پزشکی پیدا کردم، کامنتاشو نیگاه کردم و به به!؟

لونه شون رو پیدا کردم D:

همین دیگ! امیدوارم روزای خوبی باهاشون سر کنیم :)

تا مطلب بعدی مواظب خودتون باشین عزیزان!

أنا حسینٌ ثار الله...

ما را در سایت أنا حسینٌ ثار الله دنبال می‌کنید

برچسب: کم کم شروع به مردن میکنی, نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت: 16:26

صفحه بندی